Kaizen

 In

Kaizen – tai patobulinimas, kurio metu pašalinamas švaistymas. Poreikis Kaizen atsiranda, kai dirbant pagal esamą darbo standartą darbo rezultatai netenkina keliamų aukštesnių tikslų. Patobulinimu laikoma, kai pats patobulinimas padeda daryti įtaką problemos priežastčiai ir problemos sprendimo rezultate pasiekiama: geresnė darbo sauga, geresnė kokybė, mažiau defektų, mažiau perdarymo, mažiau laukimo, mažiau bereikalingo judėjimo, mažiau sunaudoti žaliavos, mažiau prastovų, vertės nekuriančio darbo. Daroma tik tai kiek reikia, nei daugiau nei mažiau ir t.t. patobulinimas atliekamas PDCA būdu. Patobulinimas įforminamas pakeičiant esantį  darbo standartą.

« Back to Glossary Index
Recent Posts
Susisiekite su mumis

Sveiki. Parašykite mums ir mes su jumis kaip galima greičiau susisieksime. Geros dienos.

Start typing and press Enter to search