HOW TO COACH FOR CREATIVITY AND SERVICE EXCELLENCE: A LEAN COACHING WORKBOOK

Tik 2019 metų vasarį prekyboje pasirodžiusi Karyn Ross – tarptautiniu mastu pripažintos Lean konsultantės, trenerės, praktikės – antroji knyga.

30,00 su PVM

Liko 75

HOW TO COACH FOR CREATIVITY AND SERVICE EXCELLENCE: A LEAN COACHING WORKBOOK

Aprašymas

Tik 2019 metų vasarį prekyboje pasirodžiusi Karyn Ross – tarptautiniu mastu pripažintos Lean konsultantės, trenerės, praktikės – antroji knyga.

Tai savarankiško mokymosi ir darbo knyga, kurioje skaitytojas turės atlikti 21 dienai skirtas praktines Lean užduotis ir veiklas, orientuotas į kūrybiškumą ir saviugdą. Tai leis skaitytojui ugdyti savo sugebėjimus ir kūrybiškumą bei pasitikėjimą Lean principus, praktikas ir įrankius taikyti savo paslaugų organizacijoje ar ugdant kitus organizacijos narius. Ši knyga veda skaitytoją per struktūrizuotą, sistemingą, lengvai suprantamą, įpročių kūrimo metodą ir veikia kaip savotiškas asmeninis skaitytojo „treneris“. Skaitydamas knygą skaitytojas stiprins kūrybiškumo įgūdžius, išmoks taikyti Karyn Ross 15 minučių savęs ugdymosi metodiką, kas leis pradėti lengvai taikyti Lean principus, praktikas ir įrankius konkrečiai savo paslaugų organizacijai.

Karyn Ross, kaip tarptautiniu mastu pripažinta Lean konsultantė, trenerė ir praktikė, Shingo apdovanojimą pelniusios knygos „The Toyota Way to Service Excellence: Lean Transformation in Service Organizations“ bendraautorė, daug konsultuoja įvairias pasaulio paslaugų organizacijas, kurioms reikia pagalbos keičiant Lean principus į tvarią Lean praktiką, reikalingą ir atitinkančią jų konkrečios organizacijos bei organizacijos klientų trumpalaikius ir ilgalaikius poreikius.  Per ilgametę savo, kaip Lean konsultantės, trenerės ir praktikės patirtį, Karyn nustatė, kad geriausias būdas organizacijoms įveikti šią problemą – sukurti vidinį trenerių (Koučerių) tinklą, kuris galėtų padėti organizacijos žmonėms visais lygiais:

Mokykitės „darydami“ – t. y. keisdami tai, ką darome, ir matydami skirtingus rezultatus, keičiame ir savo mąstymą, ne atvirkščiai.
Pritaikykite Lean jūsų paslaugų organizacijai naudingiausiu būdu. Paslaugų organizacijose dirbantys Lean praktikai gali turėti sunkumų, taikant savo personalui Lean gamybos praktiką, todėl būtina pasirinkti savo organizacijai naudingiausias praktikas.
Nuolat praktikuokite, kad veiksmai taptų įpročiais. Mokymas padeda žmonėms ugdyti discipliną ir ištvermę, kurios ypač reikalingos siekiant mūsų veiksmus paversti įpročiais.
Ši knyga – tai asmeninis Lean treneris, su kuriuo, eidami per kasdienines praktikas, suformuosite naujus įpročius ir naują mąstymą, reikalingus jūsų organizacijos sėkmei užtikrinti.