Karyn Ross

Karyn Ross – tarptautiniu mastu pripažinta Lean konsultantė, trenerė, praktikė.

Karyn Ross

Karyn Ross – tarptautiniu mastu pripažinta Lean konsultantė, trenerė, praktikė.

Biografija

Karyn Ross – tarptautiniu mastu pripažinta Lean konsultantė, trenerė, praktikė, Shingo apdovanojimą pelniusios knygos „The Toyota Way to Service Excellence: Lean Transformation in Service Organizations“ bendraautorė ir knygos „How to Coach for Creativity and Service Excellence: A Lean Coaching Workbook“, kuri prekyboje pasirodys 2019 m. vasario mėnesį, autorė.

Labiausiai koncentruodamasi į paslaugų įmones, Karyn dirba ir su mažomis, ir su vidutinėmis ar didelėmis organizacijomis įvairiuose sektoriuose: draudimo, finansinių paslaugų, žmogiškųjų išteklių, transporto, aukštojo mokslo ir gamybos srityse.

Karyn Ross į verslo ir LEAN pasaulį atkeliavo iš meno pasaulio. Ji, buvusi praktikuojanti skulptorė, ir savo mokymuose šiandien padeda žmonėms iš naujo atrasti savo kūrybiškumą, kad jie galėtų generuoti naujas idėjas, grindžiamas ankstesne žmonių įgyta patirtimi. Mokydama „Toyota Way“ / Lean principų, praktinių žinių ir įrankių, Karyn Ross turi tikslą išmokyti žmones idėjas paversti paslaugomis ir produktais, galinčiais patenkinti šiandieninius klientų poreikius. Taip pat – siekia padėti įmonėms išmokti dirbti žymiai veiksmingiau, kad verslas klestėtų ir augtų, o žmonės, susigrąžinę savo kūrybiškumą, išmoktų spręsti problemas ne tik darbe, bet ir namuose, bendruomenėse ar bet kur kitur.

Karyn Ross – nuolatinė įvairių tarptautinių konferencijų pranešėja, pristatanti pranešimus įvairiomis LEAN temomis, konsultuojanti, vedanti seminarus tiek gyvai, tiek nuotoliniu būdu, įmonės „Karyn Ross Consulting“ savininkė.

Visi pranešimai nuo Karyn Ross