Lean paslaugų įmonėse: Kelias siekiant geriausių rezultatų (EN-LT)

27 vasario 2019
9:50-10:25
Litexpo Salė 5.1

Lean paslaugų įmonėse: Kelias siekiant geriausių rezultatų (EN-LT)

Visos įmonės, nesvarbu kuo juos užsiima, yra ir paslaugų įmonės. Paslaugų sektorius – ateities diferencialas. Labai svarbu suprasti, kad net ir gamyba užsiimančios įmonės turi dalį procesų, kuriuose teikiamos paslaugos ir vidiniams, ir išoriniams klientams. Lean paslaugų įmonėse – tai tiesiausias kelias siekiant geriausių rezultatų.

„Viltis – nėra įmonės strategija“ – sako Karyn Ross. Paslaugų organizacija, naudodama Lean principus, privalo sukurti srautą. Lean – tai procesas, kurio pagalba organizacija kuria prekes ir paslaugas, kad patenkintų savo klientą šiandien ir ateityje, o tuo pačiu augintų ir stiprintų pačią organizaciją.