Kodėl Lean yra svarbiau paslaugų srityje nei gamyboje? (EN-LT)

27 vasario 2019
11:30-12:30
Litexpo Salė 5.3

Kodėl Lean yra svarbiau paslaugų srityje nei gamyboje? (EN-LT)

Kokios yra pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria paslaugų sektoriaus įmonės, bandydamos taikyti Lean savo aplinkoje? Vienareikšmis atsakymas – kaip pamatyti visą vertės grandinę, kliūtis ar tobulintinas vietas procese. Taip pat – kaip į tą procesą įtraukti žmones. Kodėl Lean yra svarbiau paslaugų srityje nei gamyboje?

Visa vertės grandinė prasideda nuo kliento ir baigiasi tiekėju. Jie vienodai svarbūs, bet kyla klausimų:
• Ar mes į juos žiūrime vienodai?
• Kodėl gamyboje kliūtys matosi gerai, o paslaugų srityje reikia gerai paieškoti tikrųjų kliūties priežasčių?
• Kodėl svarbu turėti sukalibruotus tikslus ir juos vizualizuoti?
• Kam reikalinga vizualizuoti savo veiklą?
• Ar ofiso aplinkoje galima kokybė prie šaltinio?

Atsakymus į šiuos klausimus savo mokymosi sesijoje apžvelgs Karyn Ross.