Lean Vadybos Konferencija 2019
2019 metų vasario 26-28 dienomis Vilniuje. 
Registruotis

Lean Vadybos Konferencija 2019

Vasario 26-28 dienomis Vilniuje
Registruotis

PRANEŠĖJAI IR PRANEŠIMŲ TEMOS

Rene Aernoudts

Olandijos Lean vadybos instituto (Lean Management Instituut) įkūrėjas ir prezidentas

Karyn Ross

Karyn Ross – tarptautiniu mastu pripažinta Lean konsultantė, trenerė, praktikė.

Anita Lau

„Scania“ Mažmeninės prekybos vadovė (Švedija).

Julija Kukele

„Scania Baltics“ Verslo plėtros departamento vadovė (Latvija)

Eveli Olo

„Scania“ Mažmeninės prekybos koordinatorė Baltijos šalims

REDAS KIZALA

UAB „Scania Lietuva“ Serviso paslaugų pardavimo vadovas

Povilas Sluckus

UAB „Bigso“ gamyklos vadovas
tadas puksta

Tadas Pukšta

„Lean Academy Lithuania“ steigėjas
mindaugas pocius

Mindaugas Pocius

„Vičiūnai ir partneriai“ direktorius
donatas kaminskas

Donatas Kaminskas

„Lean Academy Lithuania“ konsultantas

Aurimas Urbonas

UAB „BAA training“ Pardavimų direktorius

Mindaugas Gudas

AB „Dolomitas“ generalinio direktoriaus pavaduotojas

Rokas Milevičius

Lietuvos profesionalus buriuotojas

Programa

26 vasario 2019
Diena 1
27 vasario 2019
Diena 2
28 vasario 2019
Diena 3

Praktiniai mokymai Nr.1 – Sisteminis darbuotojų ugdymas. Kaip formuoti darbuotojų įgūdžius sisteminiu būdu?

donatas kaminskas
Donatas Kaminskas
Šių mokymų pagrindas – viena veiksmingiausių, visame pasaulyje pripažinta ir daugelio įmonių naudojama Mokymosi darbo vietoje (MDV) (anglų k. TWI – training within industry) metodika, kurios tikslas – formuoti darbuotojų įgūdžius sisteminiu būdu, atskleisti standartų vaidmenį ugdant darbuotojus ir užtikrinant, kad darbas bus atliktas greitai, saugiai ir kokybiškai. 
Mokymų „Sisteminis darbuotojų ugdymas. Kaip formuoti darbuotojų įgūdžius sisteminiu būdu?“ pagrindas – viena veiksmingiausių, visame pasaulyje pripažinta ir daugelio įmonių naudojama Mokymosi darbo vietoje (MDV) (anglų k. TWI – training within industry) metodika, kurios tikslas – formuoti darbuotojų įgūdžius sisteminiu būdu, atskleisti standartų vaidmenį, ugdant darbuotojus ir užtikrinant, kad darbas bus atliktas greitai, saugiai ir kokybiškai.  Mokymų metu patys dalyviai taps instruktoriais ir pritaikys Mokymosi darbo vietoje metodiką praktiškai. Praktika VS teorija – 80% ir 20% Mokymuose nagrinėjami klausimai:
  • Mokymasis darbo vietoje (MDV) – kaip ši metodika veikia?
  • Kaip išmokyti darbuotoją atlikti darbą saugiai, kokybiškai, efektyviai, laiku ir iš pirmo karto gerai?
Mokymų nauda Jūsų organizacijai:
  • Pritaikę šią metodiką savo darbe, sutrumpinsite darbuotojų mokymo kelią, sumažinsite įvairių švaistymų, produkcijos perdirbimų, nelaimingų atsitikimų ir didinsite darbuotojų pasitenkinimą darbu.
  • Išmoksite instruktuoti kitus pagal parengtą instruktavimą.
Mokymai rekomenduojami personalo, žmogiškųjų išteklių specialistams,  dirbantiems su darbuotojų ugdymu, taip pat – ir pradedantiesiems, ir praktikuojantiems LEAN vadybos principus. Mokymai vyks lietuvių kalba. Mokymų grupėje dalyvaus maksimaliai 20-25 dalyviai.

Praktiniai mokymai Nr. 2 – Įmonės transformacija su Hoshin Kanri. Hoshin Kanri (strateginių prioritetų nustatymo ir įgyvendinimo procesas).

tadas puksta
Tadas Pukšta
Daugelis organizacijų ieško geriausio visų darbuotojų įtraukimo būdo, kad visi dirbtų viena kryptimi. Daugeliu atveju vadovai supranta, kad jų darbas susieti organizacijos darbuotojus su organizacijos tikslais. Bet kaip tai padaryti efektyviai, neaišku?
Praktiniai mokymai Nr. 2 – Įmonės transformacija su Hoshin Kanri. Hoshin Kanri (strateginių prioritetų nustatymo ir įgyvendinimo procesas). Ho (jap.) – kryptis Shin – susitelkimas, susikoncentravimas Kan – susiderinimas / susikalibravimas Ri – priežastis „kodėl?“ Hoshin planavimas – tai vadybos sistema, kuri vertikalia ir horizontalia kryptimis kalibruoja organizacijos funkcinius padalinius, veiklas, iniciatyvas, veiklos vertinimo rodiklius su strateginiais tikslais. Hoshin planavimo procesas atskleidžia komandos narių kūrybiškumą, nes tikslai ir priemonės rengiami naudojant specifinį „catchball“ procesą, kuris į įgyvendinimo procesą įtraukia visus vadybos lygmenis. Toks procesas stiprina organizacinius gebėjimus pasiekti iškeltus tikslus. Daugelis organizacijų ieško geriausio visų darbuotojų įtraukimo būdo, kad visi dirbtų viena kryptimi. Daugeliu atveju vadovai supranta, kad jų darbas susieti organizacijos darbuotojus su organizacijos tikslais. Bet kaip tai padaryti efektyviai – neaišku? Šis praktinis seminaras padės įmonių vadovams suprasti Hoshin planavimą kaip svarbiausią metinių tikslų iškėlimo, priemonių nustatymo ir darbuotojų ugdymo procesą. Šiame praktiniame seminare Jums atskleisime:
  • Kaip Hoshin planavimas (strategijos įgyvendinimas) gali būti panaudojamas strategijos išgryninimui?
  • Kaip pats procesas sustiprina organizacijos gebėjimus išlaikyti aukštą veiklos atlikimo lygmenį ir generuoti ilgalaikius rezultatus?
  • Koks yra ryšys tarp Hoshin planavimo (kuris yra kaip organizacijos skeletas) ir A3 praktinio problemų sprendimo (kuris funkcionuoja kaip raumenys)?
  • Kokie yra Hoshin proceso tikslai?
Seminaro temos:
  • Hoshin proceso ir struktūros pristatymas;
  • Sąlygos, kurių reikia, kad Hoshin procesas įvyktų sklandžiai ir efektyviai aprtarimas;
  • Hoshin proceso pritaikymo jūsų organizacijai aptarimas;
  • Diskusija, kaip pasiekti, kad PDCA kultūra plistų organizacijoje visuose lygiuose;
  • Kas yra „Catchball“ procesas?
  • Ryšio tarp Hoshin planavimo ir A3 problemų sprendimo metodo aptarimas.
Didžiąją dalį seminaro laiko sudarys pratybos, kurių metu pavyzdinėje (simuliacijos metu) įmonėje bus pravedamas Hoshin procesas. Seminaro dalyviai bus suskirstyti į skirtingas komandas ir susipažins su esama situacija įmonėje bei praktikuosis susitarti dėl strateginių prioritetų, dėl priemonių, kurių reikia imtis, kad strateginiai prioritetai būtų įgyvendinti. Hoshin Kanri – tai naujausia LEAN vadybos sistemos dalis, padedanti suvienyti visą organizaciją ir nukreipti ją norima kryptimi. Iš Japonų kalbos verčiant – Hoshin Kanri – krypties valdymas. Šią metodologiją išvystė Bridgestone ir ją sėkmingai pritaikė Toyota ir Bridgestone dar 1960 metais. Ši metodologija padeda į įmonės LEAN transformacijos procesą įtraukti visą vadovų komandą ir darbuotojus bei pasiekti persilaužimą (angl. brakethrough) ir nuolatinį tobulėjimą. Mes parengėme vienos dienos trukmės mokymų programą, supažindinančią su Hoshin metodologija ir suteikiančią pradinių praktinių įgūdžių. Šis seminaras skirtas Lean lyderiams, vadovams ir aukščiausiems įmonių vadovams, įtrauktiems į organizacijų strateginių prioritetų nustatymą ir įgyvendinimą. Mokymai vyks lietuvių kalba. Dalyvių skaičius – 20 žmonių.

Įžanginis žodis

Mokymų sesija (1 dalis)

Kavos pertrauka

Mokymų sesija (2dalis)

Pietūs

Mokymų sesija (3dalis)

Kavos pertrauka

Mokymų sesija (4dalis)

Registracija

Sveikinimo žodis

tadas puksta
Tadas Pukšta

Lean transformacija organizacijoje: kelias link sėkmingos transformacijos

Rene Aernoudts
Labai dažnai organizacijos bando taikyti Lean įrankius, bet negauna tokios naudos, kokios buvo tikėtasi arba ta nauda būna labai trumpalaikė ir po kurio laiko viskas vėl grįžta į savo ankstesnes vėžes.
Labai dažnai organizacijos bando taikyti Lean įrankius, bet negauna tokios naudos, kokios buvo tikėtasi. Arba ta nauda būna labai trumpalaikė ir po kurio laiko viskas vėl grįžta į savo ankstesnes vėžes. Lean transformacijos modelis – tai puikios ir naudingos gairės. Jos padeda sukurti ir išlaikyti stabilius rezultatus tiek kliento lūkesčių patenkinimo, tiek įmonės pelningumo rodikliuose.

Lean paslaugų įmonėse: Kelias siekiant geriausių rezultatų

Karyn Ross
Visos įmonės, nesvarbu kuo juos užsiima, yra ir paslaugų įmonės. Paslaugų sektorius yra ateities diferencialas, todėl labai svarbu suprasti, kad net ir gamyba užsiimančios įmonės turi dalį procesų, kuriuose teikiamos paslaugos ir vidiniams, ir išoriniams klientams.
Visos įmonės, nesvarbu kuo juos užsiima, yra ir paslaugų įmonės. Paslaugų sektorius – ateities diferencialas. Labai svarbu suprasti, kad net ir gamyba užsiimančios įmonės turi dalį procesų, kuriuose teikiamos paslaugos ir vidiniams, ir išoriniams klientams. Lean paslaugų įmonėse – tai tiesiausias kelias siekiant geriausių rezultatų. „Viltis – nėra įmonės strategija“ – sako Karyn Ross. Paslaugų organizacija, naudodama Lean principus, privalo sukurti srautą. Lean – tai procesas, kurio pagalba organizacija kuria prekes ir paslaugas, kad patenkintų savo klientą šiandien ir ateityje, o tuo pačiu augintų ir stiprintų pačią organizaciją.

„Scania Way“ – kodėl tai tapo pagrindinė kasdieninė organizacijos kalba?

Anita Lau
„Scania“ kelias yra bendra „Scania“ kalba, kaip mes mąstome, dirbame ir elgiamės kiekvieną dieną Dirbdami pagal „Scania“ vertybes ir principus, mes užtikriname panašius darbo metodus visame „Scania“ mažmeninės prekybos tinkle.
„Scania Way“ – kodėl tai tapo pagrindinė kasdieninė organizacijos kalba? „Scania“ kelias yra bendra „Scania“ kalba – kaip mes mąstome, dirbame ir elgiamės kiekvieną dieną. Dirbdami pagal „Scania“ vertybes ir principus, mes užtikriname panašius darbo metodus visame „Scania“ mažmeninės prekybos tinkle. Klientai gali tikėtis vienodai aukšto lygio paslaugų, nepriklausomai nuo to, kuriame pasaulio kampelyje jie kreipiasi į mus. Standartizuoti darbo metodai padeda kiekvieną kartą pasiekti tokį pat gerą rezultatą, o prekybos ir paslaugų padaliniams – dalintis sėkminga patirtimi. Šioje sesijoje Anita Lau pristatys, kaip LEAN įmonėje „Scania“ yra daug daugiau nei metodai, įrankiai ir teorija. Anita Lau: „Viskas prasideda nuo mūsų kultūros, vertybių, lyderystės“.

Kavos pertrauka

Kaip sukurti ilgai išliekančius veiklos rezultatus, naudojant Lean Transformacijos Modelį skirtingose pramonės šakose?

Rene Aernoudts
Kiekviena pramonės šaka turi savo specifiką, todėl labai dažnu atveju yra sudėtinga pritaikyti specifinę metodiką. Šioje mokymosi sesijoje Rene Aernoudts akcentuos, kaip Lean Transformacijos modelis gali padėti verslo
Kiekviena pramonės šaka turi savo specifiką, todėl labai dažnu atveju yra sudėtinga pritaikyti specifinę metodiką. Šioje mokymosi sesijoje Rene Aernoudts akcentuos, kaip Lean Transformacijos modelis gali padėti verslo organizacijai susidoroti su turimais iššūkiais. Pranešime bus pateikta praktinių pavyzdžių iš skirtingų pramonės šakų.

Kodėl Lean yra svarbiau paslaugų srityje nei gamyboje?

Karyn Ross
Kokios yra pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria paslaugų sektoriaus įmonės, bandydamos taikyti Lean savo aplinkoje? Vienareikšmiškai – kaip pamatyti visą vertės grandinę, kliūtis ar tobulintinas vietas procese, taip pat – kaip į tą procesą įtraukti žmones.
Kokios yra pagrindinės problemos, su kuriomis susiduria paslaugų sektoriaus įmonės, bandydamos taikyti Lean savo aplinkoje? Vienareikšmis atsakymas – kaip pamatyti visą vertės grandinę, kliūtis ar tobulintinas vietas procese. Taip pat – kaip į tą procesą įtraukti žmones. Kodėl Lean yra svarbiau paslaugų srityje nei gamyboje? Visa vertės grandinė prasideda nuo kliento ir baigiasi tiekėju. Jie vienodai svarbūs, bet kyla klausimų: • Ar mes į juos žiūrime vienodai? • Kodėl gamyboje kliūtys matosi gerai, o paslaugų srityje reikia gerai paieškoti tikrųjų kliūties priežasčių? • Kodėl svarbu turėti sukalibruotus tikslus ir juos vizualizuoti? • Kam reikalinga vizualizuoti savo veiklą? • Ar ofiso aplinkoje galima kokybė prie šaltinio? Atsakymus į šiuos klausimus savo mokymosi sesijoje apžvelgs Karyn Ross.

Pietūs

Kaip įtraukti aukščiausio lygmens vadovus į bendro tikslo siekimą? Praktinio atvejo analizė

mindaugas pocius
Mindaugas Pocius
Kaip įtraukti aukščiausio lygmens vadovus į bendro tikslo siekimą? Praktinio...
Skaityti daugiau
Kaip įtraukti aukščiausio lygmens vadovus į bendro tikslo siekimą? Praktinio atvejo analizė.

Lean priežiūros procesuose. Kaip nuspėti įrangos gedimus?

Mindaugas Gudas

Ko reikia, kad gamyba mažomis partijomis būtų efektyvi?

Povilas Sluckus
Kiekviena įmonė svajoja apie gamybą didelėmis partijomis, beveik neturėti perderinimų ir turėti mažą produktų variaciją. Tačiau, realybę diktuoja klientas ir norint išlikti konkurencingam rinkoje kiekviena įmonė privalo prisitaikyti prie kliento poreikių. Gaminti mažomis partijomis yra iššūkis daugeliui įmonių
Ko reikia, kad gamyba mažomis partijomis būtų efektyvi? Kiekviena įmonė svajoja apie gamybą didelėmis partijomis, kad nebūtų papildomų perderinimų ir turėtų mažą produktų variaciją. Tačiau, realybę diktuoja klientas ir, norint išlikti konkurencingam rinkoje, kiekviena įmonė privalo prisitaikyti prie kliento poreikių. Gaminti mažomis partijomis yra iššūkis daugeliui įmonių, tačiau UAB „Bigso“ šitą iššūkį sprendžia puikiai:
  • Ko reikia, kad tokia gamyba būtų efektyvi?
  • Kodėl standartinis darbas yra visa ko pagrindas?
  • Ko reikia, kad žmonės laikytųsi standartų ir kodėl svarbu juos tobulinti?
  • Kokia yra vadovo elgsena mažų partijų gamyboje?
Apie visą tai ir dar daugiau praktinių patarimų bei realių situacijų pasakos UAB „Bigso“ Šiaulių padalnio vadovas  Povilas Sluckus

Lean pardavimų procese : kaip pasiekti, kad pardavimo procesas būtų gerai matomas?

Aurimas Urbonas

Atvira erdvė diskusijoms aktualiausiomis temomis

Kavos pertrauka

Dalyvavimas aukščiausioje lygoje. Kodėl siekiant pergalės svarbus kiekvienas komandos narys?

Rokas Milevičius
Kiekviena įmonė dalyvauja verslo varžybose ir tik ji pati nusprendžia, kokią vietą ji nori užimti. Volvo Ocean Race varžybos – tai prestižinės jūsų Dakaro raliu vadinamos varžybos, į kurias patekti svajoja beveik kiekvienas buriuotojas. Varžybos trunka 9 mėnesius aplink pasaulį su sustojimais beveik visuose žemynuose.
Kiekviena įmonė dalyvauja verslo varžybose ir tik ji pati nusprendžia, kokią vietą ji nori užimti. Volvo Ocean Race varžybos – tai prestižinės jūrų Dakaro raliu vadinamos varžybos. Į jas patekti svajoja beveik kiekvienas buriuotojas. Varžybos trunka 9 mėnesius aplink pasaulį su sustojimais beveik visuose žemynuose. Kai kurie etapai trunka ilgiau nei 20 dienų, todėl įguloms tenka iškęsti ir audras, ir štilius, ir -5 ir +40 laipsnių temperatūrą. Į etapą leidžiama pasiimti tik keletą drabužių ir tik sauso maisto davinių. Visa kampanija su pasirengimu vyksta apie 2 metus. Apie tai, kokie iššūkiai laukia dalyvaujant aukščiausioje lygoje, kodėl yra svarbus kiekvienas komandos narys ir jo vaidmuo komandoje, kokia vadovo (kapitono) funkcija ir elgsena, kaip reikia pasiruošti tokiems iššūkiams ir kaip spręsti susidariusias problemas vidury vandenyno – papasakos Rokas Milevičius.

Pabaigos žodis

tadas puksta
Tadas Pukšta

Praktiniai mokymai Nr. 1 – Lean praktiko mokymai aukščiausio lygmens vadovams (EN)

Rene Aernoudts
Tai praktiniai mokymai aukščiausio lygmens vadovams, siekiantiems geriau suprasti Lean metodiką, pasitikrinti savo žynių lygį ir suprasti savo, kaip vadovo, vaidmenį Lean transformacijoje.
Tai praktiniai LEAN mokymai aukščiausio lygmens vadovams, siekiantiems geriau suprasti Lean metodiką. Taip pat – pasitikrinti savo žinių lygį ir suprasti savo, kaip vadovo, vaidmenį Lean transformacijoje.

Ką gauna dalyviai? Šiuose mokymuose dalyviai:

  • Išmoks pagrindines Lean koncepcijas, žiūrint iš aukščiausio lygmens vadovo perspektyvos, įskaitant sėkmės veiksnius ir spąstus, kad galėtų suprasti tikrąją Lean esmę ir nepatekti į netikrąjį „Lean“.
  • Sužinos 8 esminius klausimus, į kuriuos bandome atsakyti pasitelkdami Lean vadybą, kad galėtų susitelkti ties savo Lean transformacija.
  • Sužinos skirtingus Lean taikymo metodus ir kiekvieno iš jų stipriąsias bei silpnąsias puses, kad, iškilus problemoms, galėtų parinkti tinkamiausią metodą būtent tai problemai išspręsti.
  • Sužinos, kaip pasiekti apčiuopiamų rezultatų naudojant Lean, kaip strategiją, bet ne kaip metodų rinkinį.
Be to, šiuose praktiniuose mokymuose dirbsime su Jūsų, kaip lyderio, vaidmeniu, kad žinotumėte, kokie yra esminiai dalykai, kuriuos turėtumėte / neturėtumėte padaryti, siekdami ilgalaikių rezultatų. Taip pat akcentuosime Jūsų, kaip mentoriaus, rolę žmonėms, dirbantiems su įvairiais iššūkiais. Mokymus sudaro teorija, praktika ir realūs pavyzdžiai iš įvairių įmonių. Dalyviai galės užduoti savo klausimų. Mokymai anglų kalba. Dalyvių skaičius – 20 žmonių.

Praktiniai mokymai Nr. 2 – Lean paslaugų įmonėse, siekiant tik geriausių veiklos rezultatų.

Karyn Ross
Šiuose visos dienos praktiniuose mokymuose Jūs, naudodami Lean principus: • Išbandysite gerąsias LEAN praktikas ir priemones, kad pagerintumėte srautą paslaugų procesuose. • Iš karto praktiškai pritaikysite teorines žinias apie tai, kaip sukalibruoti žmones, procesus ir tikslus, vizualinį valdymą, srautą, standartizaciją per paslaugų sektoriui skirtą simuliaciją.
Šiuose visos dienos praktiniuose mokymuose „Lean paslaugų įmonėse, siekiant tik geriausių veiklos rezultatų“ Jūs, naudodamiesi Lean principais:
  • Išbandysite gerąsias LEAN praktikas ir priemones, kad pagerintumėte srautą paslaugų procesuose.
  • Iš karto praktiškai pritaikysite teorines žinias apie tai, kaip sukalibruoti žmones, procesus ir tikslus, vizualinį valdymą, srautą, standartizaciją per paslaugų sektoriui skirtą simuliaciją.
  • Suprasite, kodėl vidinių procesų valdymas yra geriausias būdas užtikrinti puikius rezultatus paslaugose.
  • Po šių praktinių mokymų būsite pasiruošę pradėti naudoti Lean, kad gautumėte puikių rezultatų savo paslaugų organizacijose.
Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad šie mokymai tinka ne tik žmonėms, kurie dirba paslaugų srityje, bet ir tiems, kurie dirba gamyboje bei aptarnavimo srityse. Mokymai vyks anglų kalba. Grupėje – iki 40 žmonių.

Praktiniai mokymai Nr. 3 – Scania darbuotojų įvedimo ir išlaikymo programa. (Scania Onboarding program (SRS) (angl.))

Julija Kukele
Eveli Olo
REDAS KIZALA
Tai unikali galimybė pamatyti iš vidaus, kaip veikia „Scania“ darbuotojų įvedimo ir išlaikymo programa (Scania Onboarding program) (Scania Retail System – angl.) mažmeninėje prekyboje.
Praktiniai mokymai „Scania darbuotojų įvedimo ir išlaikymo programa. (Scania Onboarding program (SRS) (angl.))“ – tai unikali galimybė pamatyti iš vidaus, kaip veikia „Scania“ darbuotojų įvedimo ir išlaikymo programa jų mažmeninėje prekyboje. Scania mažmeninės prekybos sistema (SRS): visame pasaulyje „Scania“ komercinės veiklos ateitis priklauso nuo bendradarbiavimo su klientais. Turime suprasti klientų poreikius ir tai, kaip jie prisideda prie mūsų pelningumo. Kaip mes galime dirbti kartu, siekdami abipusės naudos? Tapę ilgalaikiu partneriu, galime augti kartu su klientais. Tam, kad tai įvyktų, turime ugdyti pagrindinės veiklos kompetenciją ir daugiau dėmesio skirti tam, kas naudinga klientui. Kodėl verta dalyvauti šiuose mokymuose? Per šiuos praktinius mokymus jūs sužinosite, kaip veikia „Scania“ darbuotojų įvedimo programa „Onboarding programa (SRS)“. Tai yra puiki galimybė gauti daug naujų idėjų ir kartu sukurti savo inidividualų Lean įgyvendinimo planą. Ši meistriškumo klasė suteiks Jums išsamios informacijos apie „Scania“ „Lean“ kelionę su visais pakilimais ir nuosmukiais bei daug kitų pamokų. Šiuose mokymuose Jūs:
  • Gausite praktinių patarimų apie tai, kaip pradėti LEAN kelionę savo organizacijoje.
  • Išgirsite idėjų, kaip įgyvendinti ir užtikrinti, kad įmonės kultūra būtų gyva.
  • Išmoksite konkrečių „LEAN“ žaidimų, naudojamų „Scania“.Tai galimybė pamatyti ir išmokti apie LEAN, girdint iš pirmųjų lūpų.
  • „Maistas už mintis“ – kaip sakoma „Scania“ pasaulinėje SRS komandoje.
Tikslinė grupė: Lyderiai ar aukščiausio lygio vadovai, galvojantys apie savo LEAN kelionės pradžią įmonėse. Mokymus ves trys lektoriai iš tarptautinės SRS komandos:
  • Redas Kizala (Lietuva)
  • Eveli Olo (Estija)
  • Julija Kukele (Latvija)
Mokymai vyks anglų kalba Dalyvių skaičius – 16 žmonių. Apie įmonę: Nuo pat Scania įkūrimo 1891 m. dėka savo nuolatinės inovacijų kultūros ji tapo viena iš pirmaujančių pasaulio sunkvežimių, miesto ir tolimojo susisiekimo autobusų, pramoninių ir jūrų variklių gamintoja. Apytiksliai 49 300 darbuotojų ir apie 100 šalių. „Scania“ pardavimo ir aptarnavimo tinklas yra strategiškai išdėstytas ten, kur labiausiai reikia jų klientams, nesvarbu, kur jie bedirbtų. Mokslinių tyrimų ir technologijų plėtros veikla daugiausia koncentruojama Švedijoje, filialai Brazilijoje ir Indijoje. Gamyba vyksta Europoje, Lotynų Amerikoje ir Azijoje, kurioje yra gamyklų, skirtų tarptautiniams detalių mainams ir komplektuojamoms transporto priemonėms. Be to, yra regioninių gamybos centrų Afrikoje, Azijoje ir Eurazijoje. „Scania“ yra „TRATON GROUP“ dalis. Pagal šį skydą „Scania“, „MAN“ ir „Volkswagen Caminhões e Ônibus“ glaudžiai bendradarbiauja, siekiant, kad TRATON ir jo prekės ženklai taptų pasauliniais čempionais.

Įžanginis žodis

Mokymų sesija (1 dalis)

Kavos pertrauka

Mokymų sesija (2 dalis)

Pietūs

Mokymų sesija (3 dalis)

Kavos pertrauka

Mokymų sesija (4 dalis)

BILIETAI

Vienos dienos bilietas 1 dalyviui (TIK KONFERENCIJA)
219,00 EUR + PVM

(Vasario 27 d.)

Registracija iki vasario 6 d.

Jūs užsakinėjate : Vienos dienos bilietas 1 dalyviui (TIK KONFERENCIJA)

Vardas *
Pavardė *
Elektroninis paštas *
Telefono numeris *
Adresas *
Nurodykite, kurios dienos / kuriuose mokymuose dalyvausite.
Neužpildyti visi privalomi laukai
Užsisakyti
Vienos dienos bilietas 1 dalyviui (PRAKTINIAI MOKYMAI)
270,00 EUR + PVM

(Vasario 26 arba 28 d.)

Registracija iki vasario 6 d.

Jūs užsakinėjate : Vienos dienos bilietas 1 dalyviui (PRAKTINIAI MOKYMAI)

Vardas *
Pavardė *
Elektroninis paštas *
Telefono numeris *
Adresas *
Nurodykite, kurios dienos / kuriuose mokymuose dalyvausite.
Neužpildyti visi privalomi laukai
Užsisakyti
Dviejų dienų bilietas 1 dalyviui (PRAKTINIAI MOKYMAI)
499,00 EUR + PVM

(Vasario 26 ir 28 d.)

Registracija iki vasario 6 d.

Jūs užsakinėjate : Dviejų dienų bilietas 1 dalyviui (PRAKTINIAI MOKYMAI)

Vardas *
Pavardė *
Elektroninis paštas *
Telefono numeris *
Adresas *
Nurodykite, kurios dienos / kuriuose mokymuose dalyvausite.
Neužpildyti visi privalomi laukai
Užsisakyti
Dviejų dienų bilietas 1 dalyviui
450,00 EUR + PVM

KONFERENCIJA

(Vasario 27 d.)

PRAKTINIAI MOKYMAI

(Vasario 26 arba 28 d.)

Registracija iki vasario 6 d.

Jūs užsakinėjate : Dviejų dienų bilietas 1 dalyviui

Vardas *
Pavardė *
Elektroninis paštas *
Telefono numeris *
Adresas *
Nurodykite, kurios dienos / kuriuose mokymuose dalyvausite.
Neužpildyti visi privalomi laukai
Užsisakyti
Trijų dienų bilietas 1 dalyviui
650,00 EUR + PVM

KONFERENCIJA + 2 D.

 

PRAKTINIAI MOKYMAI

Registracija iki vasario 6 d.

 

Jūs užsakinėjate : Trijų dienų bilietas 1 dalyviui

Vardas *
Pavardė *
Elektroninis paštas *
Telefono numeris *
Adresas *
Nurodykite, kurios dienos / kuriuose mokymuose dalyvausite.
Neužpildyti visi privalomi laukai
Užsisakyti

Atkreipiame dėmesį:

  • Nuo vasario 6 d. bilietai brangs!
  • Mokymų sesijose dalyvių skaičius ribotas – paskubėkite registruotis.
  • Dėl nuolaidų didesnėms grupėms iš tos pačios įmonės / organizacijos prašome kreiptis konferencija@leanacademy.lt

KONFERENCIJOS ORGANIZATORIAI IR PARTNERIAI

  • Lean global network
  • logo

Iki konferencijos liko

37Dienos
13Valandos
48Minutės
28Sekundės

Praėjusių metų konferencija

Vieta

LITEXPO Konferencijų centras

Laisvės pr. 5, Vilnius, Lietuva

 

n vadybos konferencija vyks 2018 metų vasario 7-8 dienomis, Vilniuje. Čia rasite visą su renginiu susijusią informacijąLean vadybos konferencija vyks 2018 metų vasario 7-8 dienomis, Vilniuje. Čia rasite visą su renginiu susijusią informacijąLean vadybos konferencija vyks 2018 metų vasario 7-8 dienomis, Vilniuje. Čia rasite visą su renginiu susijusią informacijąLean vadybos konferencija vyks 2018 metų vasario 7-8 dienomis, Vilniuje. Čia rasite visą su renginiu susijusią informaciją apie konferencijos pranešėjus, renginio programą, bilietų į renginį įsigijimą ir kt.